پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2829
-
الف
+

فیلم «بیست و یک روز بعد» در کرج کلید خورد

فیلمبرداری فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد»، به کارگردانی محمدرضا خردمندان، در محمدشهر کرج کلید خورد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد»، به کارگردانی محمدرضا خردمندان، در محمدشهر کرج کلید خورد.

به گزارش آی‌فیلم، این فیلم به تهیه کنندگی باشگاه فیلم سوره حوزه هنری ساخته می‌شود و نخستین ساخته سینمایی خردمندان است. این فیلم ملودرامی اجتماعی از قصه زندگی نوجوانی است که در راه تحقق آرزوی ناکام پدرش، با چالش بسیاری رو به رو می‌شود.

با وجود اینکه «بیست و یک روز بعد» اولین تجربه کارگردانی محمدرضا خردمندان است، این فیلم بسیار پربازیگر است و چهره‌های نام‌آشنایی چون ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی، حسین شریفی، مسعود چوبین، مهسا هاشمی، راستین عزیزپور، امیرعلی محمودی، ارکین توتونچی، ابوالفضل باشی و پیمان رسولی در آن به نقش‌آفرینی خواهند پرداخت.

تاکنون امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، سینا رازانی و حسین شریفی در نماهای خارجی جلوی دوربین علیرضا برازنده رفته‌اند و به زودی فیلمبرداری لوکیشن‌های داخلی فیلم با بازی ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ و جلال فاطمی آغاز می‌شود. 

بر طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» طی 60 جلسه در تهران و کرج فیلمبرداری خواهد شد و عوامل فیلم در تلاش‌ هستند که آن را برای سی‌و‌پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده کنند.

ب س / ح ی

نظر شما
ارسال نظر